Jūs skaitote:

„Ekskomisarų biuras“ 30 metų jubiliejų mini šmaikščia reklamine kampanija

Kokias emocijas jums sukelia buvęs partneris – „eks“? Pripažinkime, kad asociacijos su šio žodžio reikšme ne visada pačios maloniausios: neįgyvendintos svajonės, neištikimybė, nesaugumo jausmas ar tiesiog nebuvimas šalia, kuomet to labiausiai reikėjo. Bet visgi yra vienas EKS, kuriam šios neigiamos savybės yra svetimos – tai saugos tarnyba „Ekskomisarų biuras“, kuri savo jubiliejų mini komunikacijos kampanija: „Ekskomisarų biuras – vienintelis EKS, kuriuo gali pasitikėti jau 30 metų“.

 

Žodžių žaismas paskatino sukurti įsimintiną reklamos kampaniją

„Jau seniai ir dažnai girdime, kad trumpinant „Ekskomisarų biuras“ pavadinimą, esame įvardinami kaip „Eks‘ai“, tad nusprendėme pasinaudoti šia linksma „pravarde“ ir reklaminei kampanijai pasitelkėme „Ekskomisarų biuras“ personažą, kuris, priešingai nei standartinis „eks“, siejamas su geromis emocijomis, pasitikėjimu ir ramybe“, –  sako „Ekskomisarų biuras“ rinkodaros vadovė Indrė Amankulovaitė.

Jubiliejui skirtą kampaniją pristato reklaminis animacinis vaizdo klipas, kuriame perteikiama ne vienam pažįstama situacija, kuomet vienas iš partnerių po konflikto trenkia durimis ir palieka savo partnerį ne tik su sunaikintais prisiminimais, bet ir su nusivylimu, nepasitikėjimu ir nesaugumo jausmu. Tačiau mergina, kaip ir kiekvienas saugos tarnybos klientas, nelieka viena. Jai visados pasirengęs padėti „Ekskomisarų biuras“, kuris neskaudina, nebėga nuo atsakomybės, o atvirkščiai, jau 30 metų užtikrina saugumą ir patikimumą. Taip pat video siužetas atskleidžia, kad „Ekskomisarų biuras“ yra visur, ar tai būtų užtikrinamas namų saugumas, ar teikiamos asmens palydos paslaugos, ar rūpinamasi viešu saugumu dideliame renginyje, „Ekskomisarai“ visuomet šalia, kad ir kur klientas bebūtų.

„Būdami patikimais partneriais jau tris dešimtmečius, nutarėme, kad norime tai pasakyti garsiai, o humoras – tai raktas į įsimintiną kampanijos turinį. Tad, atkreipdami vartotojų dėmesį per juoko prizmę, galime ištransliuoti savo įmonės vertybes ir patirtį“, –  sako pirmosios ir didžiausios Lietuvos saugos tarnybos „Ekskomisarų biuras“ rinkodaros vadovė Indrė Amankulovaitė.

Anot I. Amankulovaitės, vaizdo klipas atspindi įmonės artimą ryšį su klientais, grįstą noru visada būti reikiamu laiku reikiamoje vietoje, taip užtikrinant saugumą ir ramybės jausmą.

Žiūrėkite video:


Drąsi kampanija – klientų pasitikėjimo rezultatas

Kaip teigia „Ekskomisarų biuras“ rinkodaros vadovė Indrė Amankulovaitė, imtis drąsios ir šmaikščios kampanijos paskatino per tris dešimtmečius įmonės pasiekti rezultatai bei tvirtos įmonės vertybės: kokybė, patirtis ir, svarbiausia, klientų išreikštas pasitikėjimas.

„9 iš 10 klientų mūsų paslaugas rekomenduoja kitiems, kas įrodo klientų pasitikėjimą mūsų darbu ir teikiamomis paslaugomis. O šiais metais „Open Agency“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas atskleidė ir patvirtino, kad „Ekskomisarų biuras“ yra žinomiausia ir patikimiausia apsaugos paslaugas teikianti įmonė Lietuvoje“, – teigia I. Amankulovaitė

Pasak  „Ekskomisarų biuras“ generalinio direktoriaus Vytauto Labecko, būti patikimiems jiems padeda ne tik ilgametė įmonės patirtis, bet ir sugebėjimas greitai, efektyviai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų bei fizinių ir verslo klientų poreikių.

Bendrovėje nuolat diegiamas išmanumas bei modernumas

„Ekskomisarų biuro“ vadovo teigimu, įmonės efektyvumą ir klientų pasitikėjimą padeda užtikrinti pažangių technologijų naudojimas, pavyzdžiui, dirbtinio intelekto integracija į esamas sistemas leidžia dar labiau optimizuoti vidinius ir išorinius procesus, taip klientams pasiūlant dar modernesnes ir šiuolaikiškesnes apsaugos paslaugas.

„Dirbtinio intelekto technologijų dėka saugos srityje įvyko tikras proveržis – saugos tarnybos stebėjimo ir valdymo centro algoritmai realiu laiku analizuoja filmuotą medžiagą bei geba atskirti įprastą veiklą nuo pavojingos, taip sumažinant klaidingų apsaugos sistemų suveikimų skaičių bei taupant žmogiškuosius resursus“, – teigia V. Labeckas.

Anot „Ekskomisarų biuro“ generalinio direktoriaus, šios šiuolaikiškos priemonės padeda dar efektyviau reaguoti į kasdienius iššūkius ir suteikti tai, ko klientas tikisi: saugumą ir ramybę.

„Mūsų kiekvienos dienos užduotis – saugus klientas ir jo turtas, tad nuolat tobulėjame ir esame vienu žingsniu priekyje, kad  klientams galėtume pasiūlyti kokybiškiausias, moderniausias bei ilgamete patirtimi paremtas apsaugos paslaugas. O ši reklamos kampanija linksmai parodo, jog su mumis visuomet galite jaustis saugiai, kad ir kur bebūtumėte“, –  apibendrina įmonės vadovas V. Labeckas.

Skaitykite toliau

Panašūs straipsniai


1646